WIADOMOŚCI

PepsiCo dołącza do sponsorów Formuły 1
PepsiCo dołącza do sponsorów Formuły 1 © F1
Formuła 1 podpisała kolejną dużą umowę sponsoringową, na mocy której koncern PepsiCo zostanie Oficjalnym Partnerem sportu przynajmniej do 2030 roku.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg

Kilka dni temu władze F1 informowały o podpisaniu dużej umowy z firmą Disney, dzięki której do świata Formuły 1 zawita Myszka Miki. Teraz dochodzi do tego kolejna umowa z ważnym globalnym graczem zza oceanu.

Dzięki porozumieniu do Formuły 1 zawitają kolejne znane marki z portfolio producenta, takie jak Sting Energy, Gatorade czy Doritos.

Dzięki bazie fanów Formuły 1 liczącej ponad 820 milionów osób na całym świecie oraz obecności PepsiCo na ponad 200 rynkach, obie marki zyskują niepowtarzalną okazję do dotarcia do obecnych, nowych i zróżnicowanych grup odbiorców na niespotykaną dotąd skalę.

PepsiCo skupi się na tworzeniu angażujących doświadczeń dla fanów, wykraczających poza same tory wyścigowe - poprzez ekscytujące promocje na opakowaniach, cyfrowe doświadczenia i unikalne treści, które przybliżą Formułę 1 jeszcze szerszej publiczności.

Partnerstwo to obejmie również takie inicjatywy, jak wyjątkowe doświadczenia marek w strefach kibica F1 oraz prawa do limitowanych edycji produktów z podwójnym logo.

Ponadto Sting Energy zostanie Oficjalnym Napojem Energetycznym Formuły 1, a Gatorade, wiodąca na świecie marka napojów izotonicznych i sportowych, zostanie Oficjalnym Partnerem Sprintu F1.

Dla marki Doritos marketingowcy obu firm wymyślili niespotykany do tej pory tytuł "Oficjalny Partner Słonych Przekąsek Formuły 1".

"Dziś świętujemy partnerstwo dwóch ikonicznych i historycznych marek globalnych" mówił CEO F1. Stefano Domenicali. "To błyskotliwy sojusz łączący tradycję z innowacją, przynoszący ekscytację, rozrywkę i niezapomniane doświadczenia naszym fanom i klientom na całym świecie."

"PepsiCo wykorzysta unikalny potencjał Formuły 1 jako globalnej platformy do kontaktu z nowymi odbiorcami, a my skorzystamy z ich energii, znakomitych produktów i lojalnej społeczności."

"Dzięki długiej historii kreatywności i umiejętności świętowania radosnych chwil, PepsiCo to idealny partner, z którym wspólnie przeżyjemy wiele wyjątkowych chwil."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

1 KOMENTARZ
avatar
Przemo183

29.05.2025 16:17

1

0

Kolejny syf w kolejnym sporcie. 


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.